Velkommen til Langesund IF Turn

Kjære turnere og foreldre.

Vi ønsker velkommen til en ny sesong med LIF Turn og håper vi sammen kan få til en flott sesong.

Etter årsmøtet i februar 2023 ble det det endret og redusert litt medlemmer i styret.

Leder: Magnus Kaasa.

Sekretær: Marthe Talleivsen Gusfre.

Kasserer: Thomas Risvold.

Medlem: Vibeke-Emilie Abrahamsen.

Vi ønsker med dette å gi litt praktisk informasjon om sesongen 2023/2024.

Registrering:

Alle som ønsker å begynne på turn må registrere seg på min idrett under Langesund idrettsforening og turn. Logg inn på https://turn.langesundif.no og «Bli medlem» Viktig at alle gjør dette. Dette er for forsikring og medlemsavgift.

Vi bruker Spond som vi har hatt i noen år nå til påmelding på treningene eller andre arrangementer. Trykk om barnet ditt kommer eller ikke så vi får en liten oversikt før treningen.

Kode til Spond får man på mail når barnet er registrert inn som medlem.

Informasjon vi har tid medlemmer publiseres i hovedsak på Spond. Generell informasjon publiseres på mail, Spond, Facebook LIF Turn og hjemmesiden vår turn.langesundif.no

Avgifter:

Medlemsavgift sendes ut av hovedforeningen. Kontingenten for 2023 og 2024 kr. 200,- for medlemmer under 19 år. kr. 350,- for voksne fra 19 år og oppover. Støttemedlemmer kr. 250,- Familiemedlemskap kr, 800,-

Treningsavgift for sesongen 2023/2024 er 800kr pr barn. Treningsavgiften sendes ut via min idrett i september/oktober 2023.

Søskenrabatt på treningsavgift. 600kr pr stk for to barn, 400kr pr stk for 3 barn.

Bli med midler

Vi ønsker at alle skal ha mulighet til å drive med turn i Langesund, uavhengig av inntekt. Bamble Kommune har egne midler som vi kan søke på for å få dekket kostnader til idrettsaktiviteter for barn og unge inntil 26 år. Ta kontakt på e-post: turn.lif@gmail.com dersom du ønsker at klubben skal søke kommunen om støtte til å dekke medlemskontingent og treningsavgift for ditt barn.

Spørsmål eller andre henvendelser kan rettes til turn.lif@gmail.com